'JÉZUS HÍV ~ JÉZUS SZÓLÍT'

'Azon a napon megtudjátok majd, hogy én Atyámban vagyok, ti pedig énbennem, és én tibennetek.' János 14:20

'Tőlem függve élni dicsőséges kaland. A legtöbb ember elfoglaltan szaladgál, és igyekszik saját erejéből és képességeiből elvégezni a dolgokat. Vannak, akik elsöprő sikereket aratnak; mások szánalmas kudarcot vallanak. De mindkét csoport elszalasztja azt, amiről igazán szólna az élet: Velem élni és dolgozni. Amikor folyamatosan Tőlem függsz, az egész kilátásod megváltozik. Lépten-nyomon csodákat látsz, míg mások csak természetes történéseket és 'véletleneket' látnak. Minden egyes napot örömteli várakozással kezdesz, figyelve, hogy Én mit fogok tenni. Ajándékként fogadod Tőlem a gyengeségeket, mert tudod, hogy az Én Erőm az odaszentelt gyengeségben jut a legkönnyebben érvényre. A saját terveidet ott hagyod a fiókban, mert tudod, hogy az Én terveim sokkal magasabb rendűek. Tudatosan Bennem élsz, mozogsz, létezel, mert arra vágysz, hogy benned éljek. Én benned, te pedig Bennem. Ezt a meghitt kalandot kínálom neked.'

 'Ezért tehát, ahogyan elfogadtátok az Úr Jézus Krisztust, úgy éljetek is benne, gyökerezzetek meg őbenne, és épüljetek rá! Erősödjetek meg a hitben, ahogyan tanultátok, és legyen bőséges a hálaadásotok!' Kol 2:6,7

Sarah Young: Jézus hív ~ Jézus szólít