FOHÁSZ JÉZUS SZENT SZÍVÉHEZ 

Jézus Szíve, neked adom mindenemet:
értelmemet, hogy felvilágosítsd,
szívemet, hogy irányítsd,
akaratomat, hogy megerősítsd,
nyomorúságomat, hogy meggyógyítsd,
szívemet, hogy feláldozd,
lelkemet, hogy megmentsd...

Bárcsak benned és érted élnék, ó, Jézus!
Jézus, Mesterem, taníts engem!
Jézus, Őrizőm, igazgass engem!
Jézus, Szabadítóm, üdvözíts engem!
Jézus, Menedékem, fogadj be engem!
Jézus, Tapasztalatom, támogass engem!
Jézus, Világosságom, világosíts meg engem!
Jézus, Erősségem, erősíts engem!
Jézus, Uram, vezess engem!
Jézus, Életem, éltess engem!
Jézus, Közvetítőm védj meg engem!
Jézus, Bírám, bocsáss meg nekem!
Jézus, Békességem, vigasztalj meg engem!
Jézus, Örömöm, vidámíts fel engem!
Jézus, Megváltóm, rejts el engem!
Jézus, Uram, fogadj be engem, szeress engem! Amen.