JÖJJ A KERESZTEMHEZ

Jöjj a kereszthez gyermekem, ha bánat súlya nyom,
Jöjj, itt elcsendesül a sajgó fájdalom.
Ne fogja el lelked a néma csüggedés,
Tanuld meg Tőlem, mi a szenvedés.

Az én szívem a kereszten teérted is vérzett,
Cserébe nem kérek mást, csak szeretetet.
Szeress és ajánld fel Nekem imádat,
Vedd fel a keresztet és kövesd útjaimat.

A szenvedés tüzében én megtisztítom lelked,
A szenvedéstől ne félj, én segítek neked.
A szenvedések szárnyán bátran repülj felém,
Ha már elfáradtál, kapaszkodjál belém.

Ne félj, nem hagylak el, csak te se hagyj el engem,
Elrejtett könnyeid drágakövek nekem.
Ha végig hű leszel, koronádra teszem,
Így fogadd el Tőlem súlyos keresztedet.

Segíts megmenteni a bűnös lelkeket.
gyermekem te értsd meg, mit a világ nem ért:
Hogy drága kincs Velem szenvedni a lelkekért!

Jöjj Hozzám gyakrabban, mert Én mindig várlak,
Ne félj, csak küzdj bátram, Én téged megáldlak.

Indulj hát utadra küzdeni, szenvedni,
De naponta jöjj Hozzám erőt meríteni.

Szívemnek ajtaján - ha nem szűnsz meg zörgetni.
Édesatyám fog majd téged beengedni! Amen.

Forrás ~ Internet