IMÁDSÁG JÉZUSHOZ
 
  Ó, irgalmas Jézus, hallgass meg engem!
  Szívednek kegyelme térítsen meg engem!
  Szívednek fénye világosítson meg engem!
  Szívednek fájdalma indítson meg engem!
  Szívednek sebe fogadjon be engem!
  Szívednek vére engeszteljen ki engem!
  Szívednek érdeme szenteljen meg engem!
  Szívednek keresztje erősítsen engem!
  Szívednek töviskoronája díszítsen engem!
  Szívednek irgalma karoljon fel engem!
  Szívednek szelleme éltessen engem!
  Szívednek tüze hevítsen engem!
  Szívednek lángja gyullasszon föl engem!
  Szívednek szeretete ragadjon el engem!
  Szívednek méltósága emeljen föl engem!
  Szívednek dicsősége dicsőítsen meg engem!
  Szívednek szemlélete változtasson meg engem!
  Szívednek öröme lelkesítsen engem!
  Szívednek birtoka elégítsen ki engem!
  Szívedben élni-halni engedj, kérlek!
  Ó, Jézusom, szeretni csakis téged!
  Ó, édes Szív, hadd éljek boldogul,
  E földön most s örökké majd ott túl!
Amen.
 
  Liguori Szent Alfonz

IMA AZ ÚRJÉZUSHOZ

  Ha bánatod van, keresd Jézusodat,
  Borulj le előtte, sírd el bánatodat,
  Ő majd bekötözi vérző sebeidet,
  Meggyógyítja bánatos szívedet,
  Ha nagyon egyedül vagy, már senkid sincsen,
  Ne félj mindig veled, van az Úr Isten.
 
  Ha nehéz kereszted nem bírod viselni,
  Veled van Úr Jézus, vállaira veszi.
  Szegény a házad, mindenki elhagyott.
  Nézz rá a keresztre, megsegít Jézusod.
  Rosszak az emberek, nagyon megbántottak,
  Gondolj rá Jézusra, kire halált kiáltottak.
  De mégse keseregj, töröld le könnyedet,
  Hajtsd Jézus vállára bánatos fejedet.
 
 Ott nyugalmat találsz, békét, szeretetet.
  Amit ember tőled soha le nem vehet.
  Bármit hozzon a sors, azt kell imádkoznod,
  Legyen meg Szent Atyám a te akaratod.
  Így végezd el imád egész életedben,
  Elvezet Jézus Atyádhoz a mennyben. Ámen